ابزار هدایت به بالای صفحه

اسکرول بار

امیرقیامت قیامت بند سانسور / امیر میلان/

نگاتیوا زندگیم قیچی میشه سانسور

با سوزن نخ نشستم الان تو کوالالامپور

قیامت میکنه تو مخت حرفاشو با آمپول

همه دافای من متخصصن و خالکوب


جراحی میکنم رویاهامو من مثله دارکوب

اسممو میندازم گردنم یه روزی طلاکوب

 



☠❦َAmir milan❦☠

نظرات شما عزیزان:

حسین ولیزاده
ساعت19:38---21 بهمن 1393
بیا من را لینک کن و به من در نظرات بگو و من هم بیام تو رو لینک کنم.
سلیت:banksoals7.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395برچسب:امیر قیامت/سانسور, | 19:10 | نويسنده : ❦َAmir milan❦☠ |
سایت خدماتی هنری نایت اسکینابزار های وبلاگ نویسیکد نمایشگر ای پی و مشخصات کامپیوتر

کد جملات تصادفی

بزرگترین منبع ابزار های وبلاگ نویسی ، نایت اسکینآپلود فایل و تصویر

جدول لیگ برتر